Κριτήρια - Ασκήσεις - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΛΥΣΕΙΣ | |||
Τρόποι ανάπτυξης παραγράφων (Απαντήσεις) (Συγκέντρωση υλικού – επιμέλεια – επεξεργασία: Κ. Καρεμφύλλης)
Υποδειγματική απάντηση: Η παράγραφος αναπτύσσεται π.χ. με συνδυασμό μεθόδων. Συγκεκριμένα υπάρχουν: α. …. (αιτιολόγηση - τεκμηρίωση - παραπομπή στο κείμενο) και β. …. (αιτιολόγηση - τεκμηρίωση - παραπομπή στο κείμενο)
1. Η παράγραφος αναπτύσσεται με παραδείγματα.
2. Η παράγραφος αναπτύσσεται με διαίρεση, διότι στη θεματική περίοδο αναφέρει τους τέσσερις πυλώνες της δια βίου μάθησης και στις λεπτομέρειες τις αναπτύσσει.
3. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων και συγκεκριμένα α. με ορισμό (Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση … χαρακτηριστικό της εργασίας) και β. με διαίρεση (Οι δύο βασικοί τρόποι τηλεργασίας …)
4. Η παράγραφος αναπτύσσεται με παραδείγματα.
5. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων και συγκεκριμένα α. Με αιτιολόγηση (Αξιοπρόσεχτη … έχει αλλάξει) β. Με σύγκριση – αντίθεση (Παλαιότερα… – Σήμερα…) και γ. Με παραδείγματα (η εφημερίδα, το περιοδικό … ιστορικές, γεωγραφικές… )
6. Η παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση, διότι στη θ.π. υποστηρίζει τη σημασία του πρωινού για τις εξετάσεις και στις λεπτομέρειες τη στηρίζει – αιτιολογεί.
7. Η παράγραφος αναπτύσσεται με σύγκριση – αντίθεση, διότι στη θ.π. αναφέρει τις δύο κατηγορίες ανθρώπων και έπειτα τις αναπτύσσει
8. Η παράγραφος αναπτύσσεται με αίτιο – αποτέλεσμα, διότι στη θ.π. αναφέρει το αίτιο και στην ανάπτυξη καταγράφει τα αποτελέσματα από την κάθοδο των Δωριέων
9. Η παράγραφος αναπτύσσεται με ορισμό.
10. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων. Συγκεκριμένα υπάρχουν α. διαίρεση, διότι στη θ.π. αναφέρεται ο διπλός στόχος της διαφήμισης και έπειτα αναπτύσσεται και β. παραδείγματα (είδη σπιτιού, οικιακές συσκευές, βρεφικά είδη, είδη καθαρισμού σπιτιού κτλ.)
11. Η παράγραφος αναπτύσσεται με τη μέθοδο της σύγκρισης – αντίθεσης.
12. Η παράγραφος αναπτύσσεται με τη μέθοδο του αιτίου – αποτελέσματος, διότι στη θ.π εντοπίζει την αιτία (= καταναλωτικό μοντέλο) που οδηγεί σε αποτελέσματα ‘‘τριβής του νέου με τον εαυτό του και κατ΄ επέκταση με τους άλλους.’’
13. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων και συγκεκριμένα α. με αιτιολόγηση (Γι’ αυτό είναι αδήριτη ανάγκη … ανυπέρβλητες. + Γι’ αυτό χρειάζεται …ελευθερίας.) και β. με αναλογία (Θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό…)
14. Η παράγραφος αναπτύσσεται με ορισμό.
15. Η παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση, διότι στη θ.π. μπορούμε να ρωτήσουμε «γιατί» και οι λεπτομέρειες – σχόλια παίρνουν το χαρακτήρα απάντησης σ’ αυτό το «γιατί».
16. Η παράγραφος αναπτύσσεται με σύγκριση – αντίθεση.
17. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων και συγκεκριμένα α. Με αίτιο – αποτέλεσμα. Αίτιο είναι η εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση και αποτελέσματα οι δημιουργικές δυνατότητες που αυτή η τεχνολογία απελευθερώνει. β. Με παραδείγματα (λογοτεχνία, τις επιστήμες, τις τέχνες, την παράδοση, τη θρησκεία, τη γλώσσα ενός λαού)
18. Η παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση.
19. Η παράγραφος αναπτύσσεται με αναλογία.
20. Η παράγραφος αναπτύσσεται με παραδείγματα.
πηγή: e-keimena.gr. Ανάρτηση - ενδεικτικές απαντήσεις από τον Κ. Καρεμφύλλη, φιλόλογο
|
|||
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 30 Οκτώβριος 2016 23:07 |
Παιδείας μετέχοντες
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 5738222